mandag 22. februar 2010

Hvor blir det av frøene???

Nå begyner jeg å  bli temmelig lei av å vente. ser på andre sine blogger at de sår og prikler og er nesten snart klare til å plante ut....hehe. Jeg kan nesten ikke vente med å få mine. Men, men...jeg har ikke bestilt så mange stauder, og de frøene jeg har bestilt vet jeg at godt ikke trenger å sås før mars.... imens gjør jeg forberedelser i drivhuset og brøyter snø med ATV'en.

Snart har jeg bursdag og jeg har ønsket meg nye plantelys. har veldig lyst til å lage et planterom i kjelleren. Drømmen er å kunne ha noe planter hele året, gjerne også inneplanter.

Imens jeg venter på frøene får jeg bare lese på andres fine blogger, planlegge og se på bilder fra i fjor.

Gleder meg til det begynner å bli liv i drivhuset igjen...

4 kommentarer:

  1. Det var ihvertfall fint (og fullt) i drivhuset i fjor! Regner med at det blir kjempebra i år også.. når frøene bare dukker opp :-)
    Jeg har vist min mann bloggen der du hadde oppskrift på selvlagte selvanningsbøtter - de var praktiske!!! Jeg ønsker meg noen slike i sommer. Ha en fortsatt fin ventetid.

    SvarSlett
  2. Trodde du ønska deg tomatopphengere jeg. :P

    SvarSlett
  3. det har jeg jo alt fått...hehe

    SvarSlett
  4. Ja det skal bli gøy å se hva du har bestilt. ;-)

    SvarSlett